Skip to main content

Vepra e Bodlerit-analizë letrare apo kritike letrare

Jeta dhe vepra e Bodlerit të bëjnë të kuptosh se ai në të vërtetë jetonte me artin dhe per artin. 
Përveç poezive ai shkruante dhe botonte edhe proza poetike, tregime, ese e kritika për veprat letrare, por edhe për ekspozita të artit figurativ dhe për opera. Pra, ai e donte artin në përgjithësi. Mbase fati i ngjashëm bën që ai ta dojë në mënyrë të veçantë dhe ta përkthejë me dashuri në gjuhën frenge shkrimtarin e njohur Edgar Alan Po. Përveç tij, Bodleri çmonte shumë edhe shkrimtarë të tjerë të kohës, të letërsisë së cilës i përkiste edhe vetë, si Viktor Hygoin, Teofil Gotjenë, Fransua Vijonin e të tjerë. Sado që thuhet se Bodleri është i ndikuar nga E. A. Po, ai është individualitet poetik plotësisht i ri dhe plotësisht burimor sa i përket zgjedhjes së motiveve, shprehjes, gjuhës dhe atmosferës poetike. Është i pari nga poetët modernë, i cili diti në mënyrë aq rrëqethëse ta paraqesë realitetin e kohës, gjendjen e mjegullimtë të jetës urbane, motivet shokante deri atëherë të pahetuara.
Me peizazhe konkrete, sidomos me ato të Parisit, dhe me ato që i sajojnë imazhet e simbolet e qëlluara, Bodleri paraqet edhe koloritin e dramës së njeriut. Në këso tablosh piktoreske e transparente na bie në sy madhështia e simbolit, që do të përpiqen ta sendërtojnë kush më pak e kush më shumë edhe Verlen, Rembo e Malarme.
Vepra e Sharl Bodlerit shënon mbarimin e rrymës klasiciste dhe fillimin e poezisë moderne jo vetëm në Francë, por përgjithësisht në Evropë.
Vepra me të cilen ai bën një kthesë të tillë në poezinë evropiane, pa dyshim dhe më e rëndësishmja në gjithë opusin e tij, është vëllimi poetik “Lulet e së keqes”, i botuar për herë të parë më 1857. Ky libër nuk shënon vetëm një “dridhje të re”, por shumë më tepër. Shënon fillimin e shkëputjes me traditën dhe shfaqjen e ndjeshmerisë moderne në poezinë frenge. “Në këtë libër të tmerrshëm, - i shkruan poeti avokatit të tij, Anselit, - kam gjithë zemrën time, gjithë ndjeshmërinë time, gjithë besimin tim të rrënuar dhe gjithë mllefin tim.”
Botimi i këtij libri në Paris zgjoi një diskutim të gjithanshëm dhe nga rendi i atëherëshëm shoqëror nuk u prit mirë. Madje, poeti edhe ndëshkohet gjoja në emër të moralit dhe të së vërtetës! Megjithatë, motivet poetike, sugjestiviteti i metaforave plotësisht të reja, forca dhe drejtpërdrejtshmëria e simboleve, gjuha e kulluar në sitë aq të hollë bënë që krijimet poetike të Bodlerit të pranohen mirë nga dashamirësit e artit, e sidomos nga shkimtarët dhe artistët e mëdhenj të kohës. Shkrimtari Viktor Hygo do t’i shkruajë poetit: “Lulet e së keqes” janë rreze të ndritshme që lëshojnë dritë si yjet, kurse gjykimet në emër të “moralit” dhe të së” vërtetës”, për ju janë kurora më e mirë.” Dhe vërtet pikërisht ky libër bëhet kurora më e mirë e poetit, ajo që do ta mbajë përjetshëm në panteonin e poezisë botërore, si kthesë e rëndësishme në zhvillimin e saj.

Përveç “Luleve të së keqes”, vepra të tjera të njohura të Bodlerit janë “Parajsat artificiale” (1860) për të cilën thuhet se paraqet filozofinë e “Luleve të së keqes”, pastaj “Rrënojat” (1864), “Kureshtjet estetike” (1869), e cila mendohet se është vepra më e mirë me ese dhe kritika në shekullin XIX, “Prozat poetike” (1869) etj. 



Nëse doni analiza letrare të veprave tjera kliko mbi analiza letrare
veprat e bodlerit, Sharl Bodler,bodleri,Bodleri, analize e veprave te Sharl Bodler,Veprat e Sharl Bodler,Veprat letrare te Sharl Bodlerit,Lulet e së keqës Bodler,veprat nga Bodler, kritike letrare per bodlerin
loading...

Lexo edhe:

Postimet e fundit






Popular posts from this blog

Trajta e shquar dhe e pashquar e emrit

  Trajta e shquar dhe e pashquar e emrit Trajta themelore e emrit është rasa emërore e pashquar.  Nga trajta themelore ose parësore i fitojmë format e tjera gramatikore të emrit (trajtat). Emrat , si në njëjës ashtu edhe në shumës, përdoren në dy trajta: a) në trajtë të pashquar dhe b) në trajtë të shquar shquar. Emri në trajtën e pashquar tregon qenie, sende ose dukuri në përgjithësi, në mënyrë të papërcaktuar. P.sh.: një nxënës, një punëtor, një mendim , një mace, një laps etj. Emri në trajtën e shquar tregon qenie, sende ose dukuri të tjera, të veçuara nga gjërat e tjera të llojit të vet. P.sh.: nxënësi, punëtori, mendimi, macja, lapsi etj.   Formë përfaqësuese (bazë) e emrit është trajta e pashquar, numri njëjës, rasa emërore : djalë, vajzë, shkollë, lule, letër, njeri, kompjuter, lepur, qen, piano etj. Trajta e shquar e emrit formohet duke i pasvendosur formës përfaqësuese nyjën shquese, përkatësisht mbaresën: a) për emrat e gjin

Ese të ndryshme shqip

Ese dhe Hartime '' Ese dhe hartime të ndryshme shqip dhe anglisht '' Ndalohet rreptësisht kopjimi dhe postimi në një faqe tjetër.  Redaksia Rapitful ka lexuar disa ankesa në emailin e saj të bëra nga disa arsimtarë dhe profesorë ku janë ankuar se nxënësit po i kopjojnë esetë dhe hartimet nga faqja Rapitful dhe me ato ese apo shkrime po prezantohen gjatë shkrimit të eseve dhe hartimeve. Pra redaksia Rapitful kërkon nga nxënësit që të mos kopjojnë esetë dhe hartimet dhe me to të prezantohen para mësimdhënësve por le të jenë këto ese vetëm si një udhërrëfyes se si duhet të shkruhet një ese apo hartim dhe asesi të kopjohen. Ju faleminderit për mirëkuptim. Ese dhe hartime do te shtohen vazhdimisht keshtuqe na vizitoni prap. Nëse dëshironi Analiza letrare të veprave të ndryshme kliko mbi Analiza Letrare Kliko mbi titullin që ju intereson Ese për Diturinë   Për Mjekët! Fakultetet e sotme po kryhen me teste 6 arsye për të mos studiuar mjekësinë P

Tekste shqip: ““Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi” plus 21 more

Tekste shqip: ““Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi” plus 21 more “Ah Kjo Rruga E Gurbetit” - Shaqir Cërvadiku & Fatjon Dervishi “Du Me T'pa” - Gjyle Qollaku Nora Istrefi “Kercejna” - Sabiani Feat. Denis Taraj Getoar Selimi “Du Me T'pa” - Lori Bora Zemani “Million” - Melissa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Show more